Halmstad...

3 år sen jag skrev nått här, jaghr itne ens haft tid för nått. plus jaghar ingen data. den har ju gått sönder. Åkte till halmstad igår, så nu e jag här, jag fick sån flipp jag tröttnade på Gbg, men måste tillbaks idag eftersom jag har nationella imon och åp onsdag ska vi till varberg, till nån konstig skolan.
Åkte mest för lille brossan saknade han som in i helvete och han mig, hahaha Så han gick inte heller till skolan och hät med mig, Vi ska kolla på en film. DEt e helt otroligt hur han har växt, nu kan man prata med han om allt möjligt, han e inte jobbig, han gör sin oboy själv, OMG,..
Igår va jagmed LEL och FAt. Lel jäveln somnade efetrsom hon skulle jobba plus hon måde inte bra, så jag va med Fat och pratade om bröllopet, Shit kan inte tro hon gifter sig snart.. BÄÄst. va roligt jag kommer att ha.




skit länge sen

Kommentarer
Postat av: victoria

jaaa fyy! det är riktigt jobbigt! men jag klarar mig, gjorde ju detta förra året också hihi ; D

jasså, vilket hotell jobbar du på gumman? själv sliter jag som en kossa på hotell riverton!



jaaa, jag vill verkligen till thailand. annars får det bli ett tråkigt land höhö. vi var i mallorca förra året. det är tråkigt land jämfört med Thailand. HAHA ;D



pussar på dej&sköt om dig (L)

2009-07-24 @ 21:03:42
URL: http://bogere.blogg.se/
Postat av: victoria

jahaa okeej.. men det är la det nyabyggda hotellet om jag minns rätt?



asså jag och mommo åkte till mallorca, det var mest parställe, det bodde typ bara pensionärer på vårt hotell. haha säger inte att spanien är bajs-ställe... jag och mommo hade as kul. men det kändes så svenskt eftersom att det var jättemånga svenskar. vill ha ny kultur osv... u dig? : )

men åk till barcelona om du vill festa då ; D

ska du dra med bess eller?



pussar !

2009-07-25 @ 20:53:00
URL: http://bogere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0