Tröttttt

Orka vara ensam. haha e hemma helt själv allt är släckt känner mig som ett spöke. Hade en konstig dröm idag. haha någon konstig man jag aldrig har sett förut var min pappa. ganska kul.
Just nu vill jag bara ha på mig klack, ha en back öl och bara dricka, inte ut eller nått bara dricka haha. en fredag ensam.. ROLIGT!!!
Var med Carro, Ritta och deras kusin i stan, vi gick och åt på mc, sen åkte vi hem. Man skrattar så mkt med dem alltså. Men lilla becka e injte här. saknar henne. Hon åkte på läger hahahha, hon e så kristen av sig. Sitter fortfarande och lyssnar på Akon låten. asså jag tröttnar inte, men det kommer en dag jag inte kommer orka lyssna på den mer, eftersom jag lyssnar på den så mkt. haha. Nu ska jag sätta in lite bilder på när jag var yngre hahahah det låter som om jag e 40.



gammal gammal

I står för min älskling Iversson, som bessi har försök att få mig att hata, men ba för att jag inte pratar om han längre betyder det inte att jag inte älskar han ;)




När jag började första året på gymnasiet, på riktigt då, då var jag 16 som man ska va när man börjar 1 hahaha



I Miami med syrran

Kommentarer
Postat av: Manilla

hehe de e ba att komma :D

han e bättre nu faktiskt , hostar lite ba men annars e de bra :D skönt hehe



haha de låter bra :D dom va skit fina verkligen, tur du har att du har en sån bra kille som ger så fina saker haha :D

Puss gumman !

2009-03-21 @ 01:35:19
URL: http://maanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0