SKolan

Är i skolan nu, har ett uppdrag att göra. Vi ska yani spela teater, haha det kommer bli kul att se. Tyvärr är jag inte med galningen rebecka, men hoppas hon skämmer ut sig såjag kan skratta lite :)

Här är lite blandade bilder..



HAmida innan operationen ;)



Fick dem av Bessis mamma, jätte söta till sommaren



Fick dem av Bessi, älskar hur dem sitter. Från Bianco



Jag för 3 år sen. hahaha, jag samlade på bandana hade i alla färger nästan, har tappat bort alla.


En usikt


Photo lektionen som jag inte har vatt på 3 år. Svenska mässan i bakgrunden

Kommentarer
Postat av: Manilla

fan va fina skorna va, dom röda :D:D GE MEJ haha

2009-03-19 @ 00:12:28
URL: http://maanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0