Just rock with it

Shet vad jag e lat. hemma ligger  sängen, gick inte ens och jobbade. Min fot gör ont hehe. Solen idag dödade mig faktiskt, här i sverige blir man van vid kallheten,  men det var skönt med lite sol fast jag frös ändå.. Som en kyckling utan fjädrar haha jag svär.  Klassen har fan utvecklats lite, nu pratar man lite mer varann efter ett halvår, det e klart man har sina homies i klassen men känns skönt att man har blivit tajtare.. Ida kom Nancy till skolan, damn jag har saknat henne, hon ångrar att hon slutade..... I told You, jag ahr alltid rätt ;)..

KONVICT....... OMG jag har fastnat i en låt riktiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigt mkt.. I JUST LOVE THE SONG.. så klart med min lilla neger Akon. och Styles P MY LIFE heter den, och japp min nya favorit låt haha... Jag e inte som becka.. varenda låt hon har på mob e hennes favo-låt hahaha hon har 99 stycken.

Snart fyller jag år, fan jag känner mg gammal, bara för jag umgås med mina älsklingar som är 92or, jag har alltid varit barnslig, men damn det känns som jag e 15 igen. Har typ gjort min önskelista, kommer typ inte få nått från den, men det e skönt o drömma ibland hahaha.
Jag vill  fylla 21 och stanna där, bästa ålder. VEGAS BABY...
Prata med Lel innan, asså hon är så jobbig, hon har satt in nått på Youtube, en video haha. Men kan inte se den än, imon eller nått. Nu ska jag laga mat tll min man som alltid e hungrig. Fyfan, jag börjar trivas som hemmafru fast det inte e så hmla kul. Men vad gör man inte för kärlek. OCH nej Rasputia jag har inte lämnat dig, ba tagt en paus från dig eftersom du e för jobbig  som jag tror ana med tycker ;) LOve you Anyway


Saw my life I could fight like a solider
Hustling was another mode a
That I can use to survive
Even though they said it ain't right
So tell me where were you when those nights got colder
The day I thought that it was all over
As you can see I survived
Made the best of My Life





Some fun pics



HAHAHA HAHAHAHAHA mi Amor jag ÄLSKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR DIG,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0