HJÄLP

Fan dagarna bara går och går. fyller år om 6 dagar och jag vet fortfarande inte vad jag ska göra. På fredag tror jag i alla fall det blir middag, med mina skitungar här i gbg.. Dey blir roligt, man skrattar i alla fall med dem och dem är överdivet softa att vara med. På lördag när det väl ska vara något, vet jag i fan, har ingen ide, om jag ska till hstad, eller stanna här och bara ut på klubb, eller hemmafest hos bessis kompisar, eller bara vara hemma och ta det luungt det är inte så att 19 är så viktigt. Men ändå vill göra nått, fan kan nte bestämma mig. Vill dra på strippklubb, men shet kan inte vara på alla ställen samtidigt. Jag får nog bestämma mi i vecka. I lördags va det en katastrofdag. Turmässan var rolig, men varmt också. Sen stack jag till Ritta o Carro, o jaa vi skrattade o skrattade, sen skulle vi baka kladdkaka men va händer, vi åt degen haha. Och carro o jag alkisarna drack vin haha igen.


Turmässan.
Johanna, Felicia( felilas.blogg.se), Fato och ME


Söndagen har jag bara tillbringat med djävulen (beessssii) här hemma. Vi åt Mc, vi oddsade, kollade på fotboll, spelade poker, lagade mat, hahah det var länge sen vi umgicks haha, nu när vi bor tillsammans ses vi mindre än när jag bodde i hstad och han här i göteborg. Men det e skönt, vi sover ts varje dag i alla fall. :) slipper sakna honom.
En grej jag e riktig orolig över, är min skola. Jag går dit, det är roligt, jag klarar mina prov, men undrar hur länge jag kommer orka göra det. Börjar redan få ångest, fan jag borde vara gift nu, ha 2 barn och ha värsta huset. HAHA just kidding, vi softar och tar det lungt, Jag o bess ska festa och resa jorden runt, det planerar vi i alla fal.. ;) nu ska jag gö varm oboy, kl 1 på natten ja, inte trött, plus kan inte sova utan min man, som är ute somewhere..




I skolan här om dagen.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

HAHAH asså jag ser så sjuk ut på den bilden

2009-03-23 @ 21:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0