HALMSTAAAAAAAAAD

Nu så är man i halsmtad, här sitter jag på min gamla data med en Xcider i handen. det känns så skönt att vara här. Det e jag och bess, för mamma är i Stugan med gabi o Patrik. Dem lämnade en lite present på sängen. Det var en trisslott jag inte vann på. Gratis kuponger till MC, hahahhaha som hon fick på posten hahhaha hone  fet. Och en stoor ask av TOFFIFEE.. va gott. när jag kom hem. Hade leyla tydligen varit här, för hela vardagsrummet var fylld med ballonger och serpentiner. Nästan alla ballomger hade nått skrivet. haha hon e så fet.. tro mig det var överaskning. haha. Några kommer sen till mig vi ska vara här lite sen dra ut elelr nått. Hopaps det blir roligt.


Igår var jag ute med galningarna i gbg. VI skulle ju äta på en restaurang. och det gjorde vi också. REstaurangen BURGER KING. hahah vi hade svårt att bestämma oss asså, och där vi ville gå in antingen så var de fullt, eller åldergräns, och jag skulle inte gå in utan mina kycklingar.. imon sätter jag in bilderna från igår..






Kommentarer
Postat av: ahmet

mm...zexig

hammerkull

2009-04-03 @ 22:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0