Fredagen den 13

Idag har det faktiskt varit lite jobbigt. JAg sa ju att fredag den 13 är fucked up. Jag åkte till skolan vid 12, men vaknade 3 gånger i natt, hade sjuka drömmar, så jag vaknade ganska ledsen och arg. Sen var det redovisning, pratade om Juventus det känns som om det är det enda jag följer riktigt. Hade inte tid att lära mig nått nytt om något annat så jag fick improvisiera, det gick ganska bra tyckte jag men inte läraren haha, borde haft bilder och sånt tyckte hon då. annars innehållet var bra.. Jag tror inte att hon tyckte det var intressant hahaha, vem bryr sig. kom hem, hade en jätte bra stund med Bessi, som sen förstördes..
Dagens otur var att jag skadade min fot med en dörr, det kändes som om den bröts, men det gick bra haha kan gå nu men den e svullen fortfarande.

Efter en stund av ensamhet kom Rebecka o Carro, som vanligt ska dem få mig att skratta och tänka på annat än bekymmer. Livet är för kort :) Sen kom lilla RITTA ***** haha som tog med sig vinflaska, vi satt här o drack jag o carro bara. Alkolisterna haha. men vi blev inte fulla, ba drack för o glömma ;) i alla fall jag.  Men jag hade det jätte trevligt, Dem gjorde mig glad, dem lyckades hehe. Nu ska jag nog lägga mmig, vinet har gjort mig trött.
Det var inte så mkt olyckor idag. haha men det räcker med min fot tycker jag.. TAck Guys för allt idag. Bra att veta att jag kan jobba mig på er när jag e ledsen hehe..






Kommentarer
Postat av: Rebecka

HAHAH, visst hade vi soft.

klart älskling jag kommer alltid finnas här för dig babe love you :*

2009-03-14 @ 00:31:17
Postat av: Anonym

HAHAH, visst hade vi soft.

klart älskling jag kommer alltid finnas här för dig babe love you :*

2009-03-14 @ 00:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0