Alla använder samma ingång i livet och samma utgång.

Ja nu är jag hemma hos diana,softar lite dricker kaffe,pratar.. BEssis föräldrar har kommit hem, igår natt. helt bruna och fräscha,, Fan va soft, vill också utomlands.men trot inte det blir nått. MAn måste planera, för man har så mkt att ta hand om här först.

Dem berättade hur skönt det  var där borta alltid folk ute, trevliga hälsar, uumgås. Här i sverige e det annorlunda,alla lever sitt liv och har nästan ingen tid att umgås, eftersom man måste jobba,ta han dom räkningar.
Men det jag inte fattar är, om man inte h ar tid att umgås och har roligt. Hur har man tid att snacka skit.? Men det går inte att undvika, rykkten och skitsnack finns överallt, det följer efter. Men men, dete bara att skita i folk och leva med sina nära o kära..Det e bäst :P
Det är inte så nån har snackat skit,men satt och tänkte på det innan.

I alla fall, imon jobbar jag. Hotellet är tydligen fullbokad. Så det gäller att vara utvilad och mätt, för att kunna orka.

Åkte tills stan igår träffade mamma som kom från halmstad. PÅ vägen såg jag U2 scen...OMG va fettt. nu ångrar jag mig att jag inte köpte biljetter...Skitsamma kollar det på youtuube haha....Nu ska jag dricka min kaffe och fortsätta softa.. Laurita, dianas dotter har somnat. Hon har börjat gå lite och klättra som en liten apa... Sötast. det är så roligt att följa en liten bebis utveckling och upppväxt...

Aja puuuusssssss


Gullungen

LAuri



gammal Bild

Kommentarer
Postat av: victoria

haha aa jag märker det, kul att du iaf har börjat ifen ; D



vad ere för filosofiska rubriker du börjat med nu förtiden? "Alla använder samma ingång i livet och samma utgång.

" detta va fett skrivet, and it's true ; )



haha taack! hade jättekul på den festen, jag gjorde danssteg som jag inte vissste jag kunde. hoppa på väggar och sånt haha ; D



men hoppas resan blir av, de behövs ju trots allt planering som du skrev i din blogg!



för övrigt är det bra med mig. är så himla trött. va ledig från jobbet idag. så jag a vart en riktig slappmaja har fått allt av min bebis på ett silverfat. det gillar jag höhö. men imonbörjar jag jobba+ är så glaaad att dte är min sista arbetsdag imon, så jag slipper ta hand om U2 folket under hela helgen. hahha. lycka till om du ska städa. han va ju här förra året också. jag va helt döende i två dagar! hahaah. annars allt bra med dig också beautiful?



puss!

2009-07-30 @ 19:53:06
URL: http://bogere.blogg.se/
Postat av: victoria

haha nej jag retas inte, tycer att de är bra ordspråk.. bara lade märke till att du börjat med dem.



hah måste bara säga nu när jag sitter och skriver exakt här fick jag en dejavu haha sjukt menmen.. =p

hah fasiken efter man jobbat på hotell i bra tag så förtjänar mna att fetsa. skiit i den gubben. han vet ionte hur det är att bädda sängar, städa toaletter osv haha

Oohfaasiken. han ha blivit en riktigt svnans på senaste. kallar honm "PONY TAIL" nu förtiden



Nej jag är bara färdig med hotellet, jag har ju mitt gatukök också. det är mitt riktigt jobb kan man säga. Joojag tycker U2 är fräcka, men lyssnar faktiskt inte på den musiken. gillar bara it's a beautil day... shittan va grym den är!;D



haha va, vi pantar aldrig burkar, men jag får alltid dricks av gästerna eller de brukar lämna lvar en tjuga på bordet; )



Va men bor ni inte tsm? hjällbo har jag för mig?

aa du.. jag& mommo har ju här i hk.. men jag ogillar verkligen stället är så van att bo i Lövgärdet. men vill bo i stan. Men att bo ensam är så himla skönt jaa. jobbigt att sitta barnvakt åt mo ibland, ibland e han så himla seeg. haha



haah sikken tur att vi inte har samma strl då, så slipper jag gömma dem haha. du e sjuk!

2009-07-31 @ 00:10:16
URL: http://bogere.blogg.se/
Postat av: Manilla

heej gumman, de va längesen !

Hehe aa tiden gå fort och han ba växer och växer haha.

Jodå de e bra med oss alla hehe, hur e de me dej å bessi ?

Ah vi flyttade igår :D , helt skönt att komma bort därifrån .

Desamma ! sköt om diig och hälsa Bessi.

Vi får ses snart också :)

2009-07-31 @ 00:12:08
URL: http://maanilla.blogg.se/
Postat av: victoria

hahahah neejdå. han&jag är bästa kompisar idag.. så mycket vi garvar när vi kolla tillbak till denhär bilden. klockren. ; D



joo jag kan tänka dig att den dödade.. jag trodde jag inte skulle få veta av fansen, men alla kom ju till mitt gatukök efter konserten. gaalet mkt folk asså.

Joo fyyfasiken den är riktigt fin, men det skär lite i hjärtat nu. shoppar som en galning, det är faktikst inte likt mig. och jackan va inte direkt billig :/ det är sista köpet nu på en hel månad...



annars hur har din dag vart då?

pussar/victory

2009-08-05 @ 01:07:34
URL: http://bogere.blogg.se/
Postat av: victoria

HAHA ellerhur han är inte fin = / alla sitter och dagdrömmer om denna snubben, förstår nada hehe.



Jag vet.. jag måste verkligen sluta shoppa nu.. börjar få ångest. men det finns så mycket fint man vill ha ju. men lovar att jag ska trappa ner snart. Och jo jag tycker tatueringar är riktigt snyggt men skulle själv aldrig rista in ngt text eller så på min hud. et räcker med vanlig bläckpenna haha ; D

Men jag tror att hennes tattos (ben6fot) gick på 2000kr sammanlagt. det är mycket faktikst.



Du har själv en tatuering har jag för mig? elller?? 8-)



Pussar på dej(L)/ victory

2009-08-10 @ 22:53:40
URL: http://bogere.blogg.se/
Postat av: MammaG

tack ska du ha hjärtat :D



aa spruta gör vällite ont hihi*

ha en trevlig helg

2009-11-28 @ 22:00:39
URL: http://mami-g.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0