Sorlig dag

Igår var dagen rolig, men sorlig med. var hos läkaren dem dödade mig fan. Dem stack mig 2 gånger och dem som känner mig, vet att jag haaaaaaaaaaaaaaaaaaaatar sprutor. Jag grät,,, jaappp gräät pinsamt. Sen stack jag till Becka, det var det roliga då. Vi lagade mat. misslyckad som FAAAAAAAAAAAn men v åt det och njöt. sen stack vi ut, tvär kallt va det i alla fall. becka, caroline och jag vi satt vid en kyrka och luffade o luffade lite till. Sen stack vi till mc, vi mötte carros syrra, så åt vi. A carro hon pluggar frisör så hon ville ha lite försökskaniner hahaha. japp mannen hon klippte miiiiiiiiiiiig. jag har kort hår nu, undra hur det ser ut när jag har krulligt. Men jag gillar det mina toppar var svinto. nu sitter jag i mitt stökiga hem och orkar inte göra något, skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit hungrig, va jobbigt det e o bo ensam. ska hem till bess snart, då får han göra nått o äta. hittade lite bilder så ska lägga in dem. Från förra året




jag o gabi


me and tyson



För jag har tagit studenten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0