Låtar som betyder

  1. Longing for - Jah Cure....... Min o Bebis låt
  2. Heartbroken - T2.......Min o Lel + påminner om sommar 2008
  3. Todavia - La Factoria...... Min o Auroras låt
  4. Mi tierra - Gloria Estefan.....MIn o Mosters låt sen jag var liten
  5. To your arms of love - Jah Cure...... Älskar den 
  6. Leather so soft - Lil wayne...... Lyssnades mkt när jag o Bess träffades
  7. Miss U - Aalyah......Påminner när jag ,Aida,Carro O Eli brukade umgås mkt
  8. Beautiful - James Blunt......Min lillebror älskar at sjunga den och jag älskar att höra honom.
  9. Wicka - Alfa Blondy......NI ska bara höra bessi sjunga den, DAMN.precis när vi träffades han fick migg att dö av skratt
  10. Marijuana - Richie Spice......Påminner när jag var i Amsterdam med gullet, vi hade det tvär kul.



Hemma hos bebisen vi varpå bio idag. Pride and Glory. SKIIT bra film, rekomenderar till dem som gillar gissa vad som ska hända och vem som är the bad guy på filmer. man måste gilla sitta ner och få ont i rumpan med för den är 2 timmar och 10 mi lång, men det var värt att få ont i rumpan..Sen stack vi hem till han, hade vår egna lilla fredagsfest med Öl och musik + lyrics, så vi satt och sjöng och rappade lite, kul tills han kritiserade mig hahha. Men jag tar alltid extra illa upp. eftersom jag är så "känslig". Nu sitter jag här och dricker RED BULL. damn nästan 4 på natten och
jag vill ha mera energi. Sitter och tänker på en kille jag såg i vagnen. HAHAHAHHAHA. största glasögonen någonsin, men skiiit söt.. Nu ska jag yani  "sova"  med bebisen. PUSSS HEEEEEEEEEEEEEEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0