Helgen

Jag hatar fredagar alltså.,måste åka 30 min till skolan bara för en lektion. svenska, men hon ger så mkt prov och grejer att man måste komma på hennes lektioner annafrs ingen chans att man hänger med. Efter skolan träffade jag becka vi skulle in till stan och fika, men det blev MC istället. vi åt och skrattade åt en stackars tjej som grät. hahaha mitt i mc och 50 andra tröstade henne. Efter det kollade vi lite affärer, och så klart windowshoppade haha. Hittade en tvär fin tröja på broklyn men köpte inte den, vet inte varför istället köpte jag en tröja på rutm .m.fl. the pink store ;) Efter 100 affärer oh mat stack vi till buterix, dog av skratt av sakerna som fanns där. Vi passade på att testa en peruk, man fick inte testa egentligen men beckerish tjatade till sig en. Sen träffade vi bessi en liten stund typ 5 min och sen drog vill till frölundish. Vi träffade några av rebeckas kompisar vi softade ute bara skrattade och käkade oss mättta på godis. dem va feta faktiskt.
Lördag..... Bessi vaknade tidigt och stack o klippte sig med ali, dem snyggade till sig eftersom dem skulle träffa snyggingarna Hamida och Rebecka, vi stack för att bowla men det fanns ingen plats, tack gud för det ahde vatt jävligt tråkigt hahaha. Istället tog vi taxi för att spela Go-kart, ingen orkade med vagnen eller jag menar the guys, AA då körde vi gokart. Ali kom 1 jag 2 Bes 3 och becka 4. hahah ändå om jag kom 2a jag var bäääääääst som jag körde mannen hahah becka var skit seg jag såg inte henne, lilla sköldpadda. och bes likadant jag körde förbi han 10000000 gånger hahaha (K).. nä men det var jätte kul.
Jag och rebecka ska färga oss blonda, jag ser ut som en transa men ska gö rebecka sällskap




 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0