Din biljett ut i världen

Sitter i skolan och inte gör något, vettigt. Vi har haft värsta sovmorgonen idag. igår. och förra veckan. et har varit skönt men jobbigt att ta sig til skolan. Vi börjar 2 idag men jag väntar på bessi som ska komma.
På torsdag ska vi åka skridskor jag har iinte gjort det på kanske 5-6 år. Helt sjukt jag e skit skraj. Men tyvärr får inte Rebeckerish hänga med hon har varit olydig hahahaha. Varför ska hon alltid bråka med lärarna för. Idiot. men vi ska ändå få in henne på nått sett hahaha. Tänker fan inte åka utan henne. Tråkigt vill släpa henne genom isen hahahhaha.
Igår hade jag tvär kul med BEsman vi fick värsta skrattanfallen. han e sjuk.. Köpte nya skor här om dan. stövlar. tvär fina. haha jag, rebecka och Bessi gillar dom i alla fall. Det e det sm är viktigast ;). så igår köpte jag en jacka. BLÅÅÅÅ omg marinblåå. dene  inte värsta men jag fastna för den. MAmma var här i helgen Legna fyllde år. Vi hade det roligt. Sen gick dem ut på club och jag gick hem till Bessi. Bilderna får jag lägga in nån anna n dag...Vill åka till Halmstad i helgen men vill gå ut här, men galningen med, få se vad som händer. Här e 2 bilder från nyår har mer men just nu har jag inte tid och sätta in dem.. Såååå Woh Woh Woh.. saknar Rasputia och Kräftan.



jag lel och joseph hahahaha

Jag, Lel röker cigarr, Joseph vet i fan haha

Bes och Seyhan :)

Bessi och Galna Seyhan .. Kärleksparet

:)

HAHAHAHAH. Vilken bild!!!! Love u F

vi

HAHA, Love U, no comments ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0