SHEt

Allvarligt, nu kom jag på att jag verkligen inte har nått att göra. TV??? äää nej, skit tråkigt, datan ännu tråkigare. Jag skulle lyssna på Techno. Det slutade med att jag lyssnar på såna lugna, döda, smörjiga låtar. Roligt, jag blir inte ledsen jag blir bara mer sur, vil slå sönder nått men vet inte vad, haha ångrar mig alltid sen. Tänkte städa men det finns inget att städa, bara rummet och det e tråkigt att städa här hahaha. Sitter och kollar på boplats och hoppas på att få lägenhet snart. Då har jag i alla fall mindre och bekymra mig över. Ulises ( min pappa) åkte till Cuba idag. Som vanligt ska han vara så mystisk att jhan inte säger nått, han sa det igår wow...  Undra va min mormor gör nu. kl e typ 5 på dagen där borta. Tänkte göra det romantiskt för mig själv, hahahha men jag har inte ens ljus hemma, såå FUCK ALLLLLAA HJÄRTANS DAG.. jag får ta det som en hel vanlig tråkig dag.  Faktiskt nu blir jag sur..


You got  friends
Well I got homies
But in the end it's still so lonely

You wait a couple months then you gon' see,
You'll never find nobody better than me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0