Herrejesus!!!!

Äntligen kan jag lägga mig och vila, hela dagen har varit stressigt. Först mässan, som tur va kom inte klassen vi skulle guida så vi fick softa lite idag. Sandra beckis och jag tog massa bilder inne i båtarna, idag när man var som fulast ;) SIKE.. jag e alltid sexiiig haha. Sen kom man hem vid 1 softade i 2 timmar sen fick jag springa ner till vagnen för att jag skulle lämna några filmer och hinna med bussen till jobbet efter. det var kaos, så ut som om nån jävel jagade mig. Det var lite jobbigt på jobbet idag. Vi fick göra så mkt, och det var inte så många barn, men dem var jätte duktiga idag. Ryggen värkte som fan eftersom jag bärde runt på en tuuuuuuuuuuuung väska.. Damn som om jag hade 100 stenar i den. Efter jobbet, kom jag hem och jag var såååå trött så jag satte mig med jacka på och skor, tog inte ens av mig väskan. så satt jag i soffan so men idiot, 15 minuter. Sen jag ba, fuck it jag ska städa, jag var så arg och det gav mig adrenalin. städade hela mitt rum. Det var som om det hade slagit ner en bomb där, kläder över allt, godis,skor, trosor, kalsonger allllllllt. Jätte äckligt faktiskt....... Så japp jag städade tills 10 över 1, från kl 9. Ni kan förstå hur jag mår nu, som en rostig cyckel.:D. Imorgon blir det vanlig skola. har itne saknat nu när ja tänker efter, jag föredrar att jobba, men vad ska man göra när det inte finns jobb,?? japp då ska man plugga. Jag gick ner till shell för 10 min sen, tog med mig en kniv, Jag gillar knivar men det var inte df jag tog med mig den. hahaha jag var skit rädd, det bor massa alkisar här i frölunda, man vet aldrig.och nej jag tycker om mig själv för mkt för att jag ska råka illa ut. :P. Japp men nu ska jag slaggish. Blunda, drömma, damn det bästa som finns. PLus fräsht rum.. HMMMMMMMM PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS.. Och ja rebecka, jsg kommer att sakna Mässan.. PUsssssss
GOd Night people



Rostig CykeL

Kommentarer
Postat av: Rebecka

haha du är sjuk så farligt är inte frölunda, och du har rätt liknar fan cycklen eller hur man stavar det ne men skojar bara med dig.

2009-02-05 @ 08:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0