Helg Helg..

Damn, va soft helg det har varit ändå.I fredags passade jag min lilla syster. vi kollade på film och hon målade mina naglar, hon e skit grym.Efter åkte jag hem till frölunda. Helt ensamt var det där. bessi var hos kompisar undra vad han gjorde, aa. helt plötsligt ringde han, vi ska ut på club. jag tänkte jippppiiiiiiiiiiiiii äntligen. NI förstår, vi har bestämt att vi inte går ut utan varandra om det händer ja, det måste vara stoooort undantag.. Så vi stack till razzia, ungen åkte bil, medans jag fick ta bussen med mina högklackar och 50 fulla tjejer som gapade rakt in i örat på mig. jag var så suur tills dem sa att jag hade söta skor. hahahaha. Vi fick stå i kö 10 min ungefär. det var ali, mirzan och några till jag inte kommer ihåg namnet på. Plus en tjej jätte trevlig.  När vi kom in aa. ni vet det känns alltid konstigt, men efter vi började dricka lite blev allt bra. träffade DEMBO, så klart haha vart e inte han liksom??. Men det var soft,träffade några från skolan och så. Som vanligt, ska jag o Bes alltid bli sura på varandra men det gick över snabbt.

LÖrdag, var vi bara hemma, tills ungen stack och lämnade mig ensam hemma igeeeeeen.. DAmn jag hatar vara ensam. BEckis var på fest,så jag träffade inte henne, men jag stack till stan och av slump träffade jag kussen. feeeeeeet. trodde jag skulle få vandra ensam. haha alla var just upptagna i lördags. Var med kussen på stan softade,skrattade, sen träffade vi Diana. Ja du. Bebisen hade inga nycklar hem, så då började han spela offer haha. så jag fick gå och öppna till han. jAg svär han e bäst på att spela.

Söndag, tråkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig dag. städa, städa + städa ännu mer.

NU sitter jag hos Besss och väntar på han, han e på möte nånstans, om han inte e och träffar nån tjej. HAHA SIKE... Tror jag inte. När han kommer ska vi nog handla till hemmet. Sen vet jag inte. Vara hemmafru SOM VANLIIIIIIIIIIIIIIIIGT. LOv nu tråkigt. Vill åka till hstad men ändå inte. Vill ba träffa LEl och Eli, mamma och GAb. JAJAAAAAA jag tråkar ut mig själv nu. Bye ska kolla på en film tills bessi kommmmmmmmmmer...
PUss HAAAAAAAAAAAAAJ


Partyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0