Girls

Idag var det jävligt jobbigt att gå upp, jag sov så skööönt. plus jag o bes var uppe jätte länge kollade på en film. The Brave One = tvär bra film. Diggar kvinnan där asså. Fett synd om henne också. Var och guidade på båtmässan idag, som igår, fast idag gick det mkt snabbare men det var tråkigare. Båtarna är överdrivna.. dem är så heta och lyxiga. ska ta med bessi dit. Efter mässan gick jag o beckis till stan vi mötte Kino och Nancy, vi satt oss på Vanilj och fikade. Sen kom Ritta. Skit feta tjejer, vi hade tvär roligt. ba skrattade åt historier." Det luktar brinn "hahahahha den var bäst. Nu ska jag ta en dusch luktar blöt hund hahaha, sen ska jag nog till bessi äta mat fan, gott, orka inte laga något. Jag svär man ska inte flytta ensam, skiiiiiiiiiiiitn jobbigt.




Bilder från Båtmässan



Beckis och Sandra






alla dem barnen där bak guidar vi.

båtm

Nathalie, Daniella, Nan och jag

Båtmässan

Nan and me. Våra näsor damn hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0