Båtmässan

Nu är jag hemma,  har varit hela helgen hos bessi, det har varit tvär soft att komma bort från ensamheten här hemma. Det bästa med helgen är all god mat jag har käkat. Skulle på kurs idag kl 10, men jag och bessi la oss kl 5 på morgonen, så nej fick skicka mail och säga att jag inte kunde komma. It's not that I'm lazy
I'm just crazy. Vi satt o fulade oss hela natten. Köpte ett par byxor i fredags på gina hittade dem snabbt. Bara köpte de utan att ens tänka, haha
https://www.ginatricot.com/#/product/25426058...
Imon blir det guiding på båtmässan, Det ska vara skiit roligt, eftersom jag aldrig har varit på en mässa där. Och nu ska plöstligt guida skolor och allt möjligt. Proffsigt :P . Vi ska vara där från 10.00 till 14.00,  måndag, tisdag och onsdag.
Bess ska börja träna imon, ska bli spännande att se honom om ett halvår. jag ska med börja träna men jage så smal att jag får ta det lite lungt så att jag inte försvinner. Jag tror det blir gymmet Life i stan eller Friskis och Svettis i stan med. Få se hur det blir. Nu ska jag duscha i alla fall, kolla vad jag ska ha på mig imon.                                


                  BEEES                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0