Alla hjärtansdag


WHAAAAAAAT The FUUUUUCCCCKKK!!!!?? tråkigt tråkigt. Hemma nu ensam, vilken dag asså. Rebecka räddade mig idag. JAg vaknade och som vanligt jag o bessi var inte på humör, så tillsammans gjorde vi inget, han stack till sina kompisar och jag stack emd Rebecka till stan. Vi fikade på Franks där hennes kompis jobbade, tyvärr kommer jag inte ihåg hennes namn :(. Sen stack vi hem bara. köpte en blomma till hennes mamma. gulligt, MIN MORSA är i halmstad med min kusin och hennes man, Klart är Patte, hennes man med.!! dem har säkert jätte roligt, SAknar min fru LEL i alla fall. vi brukar tycka sånna här dagar e deprimerande, men kul för dem som ha det bra....
Imon blir det soft dag, haha med det menar jag sova tills 4 som jag gör varje dag. haha så alla dagar e soft dag för mig. Måndag är det skola igen.  Har massa läxor att göra, men mannnennnn jag har inte huvud att göra dem. Inte för att jag inte kan, men orka tänka liksom.
Nu ska jag ba lägga mig och lyssna på TECHNOOOOO, det e så skönt när man är arg
TACK BECKISH FÖR FIKAN


Kommentarer
Postat av: Rebecka

hahah tacck själv älskling jag hade jätte mysigt vi två hade en dejt tillsammans isället<333

2009-02-16 @ 15:49:13
Postat av: Anonym

hahah tacck själv älskling jag hade jätte mysigt vi två hade en dejt tillsammans isället<333

2009-02-16 @ 15:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0