Varför nu??

Fan asså, jag håller på bli så sjuk. Det känns som någon har slagit mig i bakhuvudet, det dunkar. Fan det känns som om nån borrar, Mina öron gör ont och mina ögon svider.. Va fan är detta för sjukdom, faktiskt har jag aldrig känt mig såhär. Plus jag får damp, jag pratade med Janna igår, hon frågade mig om man kunde få ont i halsen eller halsfluss om man inte har mandlar, och jag tog bort mina när jag var fem. så jag har haft lite ont i halsen när jag har rökt och det har varit kallt men aldrig för jag har variit sjuk.. O hell no jag har aldrig haft halsfluss. Och jag svär nu helt plötsligt har jag ont i halsen. jag borde ha knackat i trä..
Ögonen kan vara allergi, jag är allergisk mot gräs, och nu kommer det nya gräset fram. HATAR VÅÅR.
Asså jag blir aldrig sjuk nästan, men när jag väl blir sjuk kan jag inte ens röra mig.. Och jag har massa prov kan intee vara sjuk nu...P**** va jobbigt. När jag mår såhär, förstörs allt, mitt humör blir bajs, jag ser ut som ett monster..

För övrigt så ska kylskåpet fixas imon tidigt, YIPPPY nu blir det massa Smothies, jag har längtat, jag älskar smothies fast bara om jag gör dem själv, jag kan drcika 5-6 per dag hahha. Så nu fyfan ska jag handla frukter imon..

Jag har inte träffa bebisen idag. han har varit ute heeeeeeeela dan. med mohammed, ali, han och han och han, haha hur orkar han ha så mkt energi, jag blir svartsjuk på sånt, varför e jag trött hela tiden medans han kan ba springa runt utan att vara det.. Ska til apoteket och köpa Järn vitaminer, jag tror jag behöver det. Det kanske ta bort tröttheten, eller va säger ni. :)





Kommentarer
Postat av: victoria

haha tvääärjobbiga, jag sov såå skönt också! värsta alarmklockan.

ok, i see... men då blire nog lite svårt, för jag jobbar alltid natt-skift på helger...skulle lätt vilja clubbba har inte gjort det på hundra år känns det som, för jobbet.

men vi kan sääkert klämma in det på någon dag då vi båda kan hehe = )







och du.. krya på dej : ) (L)

pusss

2009-04-21 @ 00:49:39
URL: http://bogere.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0