Utkast: Fan va ...

Fan va dagarna går snabbt.  Sitter i datasalen haha, ska guida runt Göteborg så måste förbereda migg, Vi har kommit på vandringen,planerat hur vi ska gå alltså. Sen har vi inte kommit så långt, Jobbigt att vara guide faktiskt. Man måste lära in massa grejer av just en eller flera platser. Sen prata högt så alla hör titta folk i ögonen och blablabla. Men det blir kul, blygheten går bort actually. Jag ska lära mig om domkyrkan för det e det jag ska blabla om. Rätt intressant tycker jag.  Idag försov ja mig, eftersom jag inte kunde sova riktigt igår. kl 9 kom bostaden med en ny kyl. SKIIIIIIIIIIIIT SKÖÖÖnt.

Igår träffade jag Janna o OMar på torget, med Tindra och Tyson, båda va jätte glada att se mig, dem slickade mig i ansiktet och hoppade på mig. Sötaste hundarna, fast så säger jag om alla hundar. haha.

Ulises (pappa) ringde mig innan, jag måste ända till frölunda, ska hämta en soffa tror jag och en stor spegel, plus lite grejer till. Fan va jobbigt, medans jag väntar på han hade jag tänkt och titta på ett par skor i Bianco, eftersom jag har tillgodo kvitto på 350 kr där.




Tycker om dem här. jag behöver mer väskor än skor så vi får se va det blir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0