Times!!

A fyfan, jag bara sitter och tänker på värmen och stranden. Det är soligt här, det ger dig hopp på morgonen, men när du väl går ut. DAMN, man dör,. ISKALLT. Jag saknar den riktiga värmen som bränns vid axlarna, och som svider i ögonen. men men så e det när man bor i Sverige. Jag är i skolan nu, har datakunskap. tvär jobbigt. Jag är skit hungrig och i denna skolan e det alltid skitmat. Men jag tvingar alltid in mig maten...

Fan jag tänker nu också, alla mina gamla vänner ta studenten haha, och jag om 2 år, kan inte tro det, men det e bara att hålla ut. Ska ändå ta studenten i gbg, någonting jag aldrig trodde jag skulle göra. Faktiskt så har jag aldrig velat flytta från Halmstad, det var en söt liten stad, med mkt snack och mkt skit, men jag gillade staden haha.. Men nu fan känns skönt att man har vuxit ifrån lite. Men man saknar då och då.
Just nu e jag så sugen på en choklad tårta herregud, hade kunnat äta en hel. Kylskåpet hemma funkar fortfarande inte, och det e jävligt jobbigt. Kan inte handla ingenting.

Har hittat jobb i Halmstad föresten, det komemr bli skiiiiiiiiit jobbigt att åka dit, medan bess är här. Jag försöker hitta här i gbg men det verkar inte finnas, jag får väl fortsätta leta. För vill verkligen ha här.
Ännu en gång har jag hittat massa gamla bilder, asså jag älskar att kolla på gamla  bilder.



I miami



VAD SUGEN JAG BLIIIIIIIIIR



CUBA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0