Soligt..

Idag har det varit soft faktiskt. var i skolan hade en lektion, sen gick jag till stan lite med becka o Fato. Sen åkte jag o becka hem till mig. Vi var med lilla Tindra, som e ny i kvarteret typ som mig då.. Rebecka var sviiin rädd, haha. vi fikade hemma hos mig. JUST det vi pantade haha. det har aldrig varit så roligt att panta. Nu är jag hos bessi o äter, eftersom vår kulskåp tyvärr inte funkar haha. jag vågar inte bjuda hem nån än tills den funkar haha. men dete snart hoppas jag. imon eller på måndag.. Nu ska jag he, :)

Kommentarer
Postat av: Manilla

haha aa men denna gången va de ba för att den inte får plats i nerons bil som han bytte till :D fast jag är ändå glad för jag ville ha en annan också haha. kan inte bestämma mig måste köra me stil du vet hahah mobbad e ja haha.

Ahaa så du bor där nu :D viste inte de! aa men de e klart vi får hitta poå nåt :D när kan du ? Puss

2009-04-16 @ 19:42:22
URL: http://maanilla.blogg.se/
Postat av: victoria

jooda det går jäätesnabbt, jag å mommo e inne på fjärde året nu. jo men för övrigt är det bara fint med mig. tentar ämnen och jobbar samtidigt. så det rullar bara som det ska ; )



hahaha gumman jag älskar dem med..

assså och jag kna äga du missade verkligen grejjen den kvällen. de var jättebra. så flippad att jag bara sprang upp på scen och dansade. fast det va lite synd att de inte körde alla låtar. men de var här 2007. har för mig att de ska komma igen. kan säga till då;)



ooohjaa, jag ska följa din blogg med.. pussar(L)

2009-04-16 @ 19:54:20
URL: http://bogere.blogspot.com
Postat av: victoria

hhahah good. då kan vi skaka loss tillsammans nästa gång... haha men vi å hitta på ngt nån dag. du verkar ändå soft å våra killar är fasiken bästisar hahah = )

men gumman hang in there... du klarar av det, det kommer vara värt det närru ta studenten sen haha. längtar nästan tillbaka själv nu = D



men sköt om dej snygging puss

2009-04-18 @ 15:32:50
URL: http://bogere.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0