Right here with me

Igår va det såå soft. Asså jag brukar inte göra så mkt. eftersom bessi aldrig vill göra nått, han e hemma fru fan haha. nä men jag hatar att ha tråkigt jag e så livlig av mig vill alltid ut och flippa, speciellt när det e sol. Så lilla bebisen igår lyssnade på mig så, han samlade ihop några och så stack vi till npn skog hahaha. här i hjälbo. jag va med diana då, för alla andra var grabbar. Vi tände en brasa och det var mysigt som fan, jag o diana försökte skrämmas men det gick tyvärr inte. haha Just det vi såg en groda också har inte sett nått sånt sen jag va typ 6 år haha.

Sen vi stack hem till mig o bess och så kollade vi på en film AUSTRALIA, äventyr, den var ganska bra, men skiiiiit lång. Tills slut somnade jag först. och jag började snarka hahahah o bessi skämmdes över mig, så han försökte putta på mig lite så jag skulle sluta snarka. FAAAn bebis det e  normalt hahaha.

Nu är jag hos min pappa som också har flyttat till hjälbo, e ensam här. så ska jag hem till Gredel is tan hon fyller år idag. hoppas det blir soft.

JUVENTUUUUUUUUUUUs idag.. Mot Inter asså. fan dem måste vinna.
NU ska jag gå o fixa till mig lite ser ut som en monster

Här e lite bilder jag hittade på denna datan, dem är rätt gamla..!!



Busfabriken i Halmstad.





Jag o syrran



Middag :)


 Jag ock kussen..O Norbelis mom



Här börjar jag blir spinkig.






Sexiii motherfucker :P


Kommentarer
Postat av: Manilla

hahah kul att du snarka :D



aah ska fråga neron då :) , ehm Liam aa han växer som bara den väger nästan 8 kg nu haha stor kille :D

2009-04-18 @ 23:06:46
URL: http://maanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0