Vilken drööööööm :) haha

Orka med plugget asså. jag mste lugga ihjäl mig. egentligen stressar jag upp mig själv. men det måste jag göra annars lämnar jag allt ill sist då blir det knas asså.Har varit hos Yani sen kl4 eller5. har inte orkat gå ut alls. så har inte träffat bebisen. Jag gick till skolan idag hade utvecklingssamtal. Allt gick som väntat. bra så klart. bara att jag pratar lite mkt på matten. Det är nancys fel haha :P. Sen slutade vi så jag gick tillbaka till bess. och somnade tills kl 3. skönast.. Drömde sjukaste drömmen. Jag o Leyla. aduu vi hade roliggggggggggggggt vi 2 tillsammans.  hon tror jag tänder på henne nu. haha. Ska sova nu snart. är ganska trött.




Just let me give you real street shit,
to ride in yo' shit with
Recline yo' seat, rewind this heat
Keep bouncin up and down these streets
So nod yo' head


 
tjockiiis

Jag för 2 år sen. när jag va en liten tjockis

Kommentarer
Postat av: Patell

omg så jävla feeet

2008-11-28 @ 00:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0