Soft dag!

Idag var det soft i skolan, vi hade inget att göra typ. vi fick ett uppdrag. Jobba med olika turismföretag!!. Vi fick svenska mässan. Nancy, Rebeckerish, Sandra och jag. Vi satt i ett klassrum och kollade på parlamentet. haha sjuka svenska alltså. jag dog av flabb fan. Har så mkt att göra nu innan det e lov. på fredag i alla fall e det engelska och svenska prov.  Igår var jag hemma hos Fatima och pluggade. Vi satt och skrattade mest. men vi pluggade ganska mkt. Kunde nästan inget, sen stack jag till bessi och så sov vi där. Har letat efter lägenhet. eller inneboende. Hittade en på avenyn, men gillade inte alls den. så mamma komemr imon så ska vi kolla på en annan. den är ganska dyr men men, det behövs verkligen. Nu ska äta och så ska jag till stan med besss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0