Skolan!

Hemma hos bebisen nu, han är ute och träffar nån kompis. Skit trött, har väntat länge nu. hoppas han komemr snart, fan har ingen mobil heller så jag kan skälla på honom :P. Helgen har varit ganska bra. I fredags va jag o bess i frälunda softade käkade massa skit och sov med varandra :). Å lördag va det  fest, hos min pappa fast han var inte där han var i turkiet med nån komppis. lyx den jäveln. haha. PÅ festen va rdet massa folk, vi dansade drack ihjäl oss, ändå blev jag inte full skit konstigt hehe. sen stack alla o festade och så stannade jag hemma med barnen. som vanligt BARNVAKT, men dem var snälla denna gången, konstigt men dem var snälla. Skulle ha åkt till Halmstad i fredags men det blev inte så. ekonomin är kaos just nu. Men beklagar ännu en gång. Ibbe hade realease party i lördags, hoppas ni hade kul. GRAtttis för skivan. Nu ska jag titta på en film, Taken, den säg vara bra, Lilli säger det. <- bessis mom. Hon vakna nyss haha, bröderna sitter o pratar to much.. yeah yeah. imon sätter jag in bilder från helgen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0