Hamidita

A du, nu har jag en ny blogg, vet inte men hade bara lust att göra en. Är i Halmstad nu, idag har det itne alls varit en bra dag. Otur hela dagen. Försov migg till första lektionen, Skulle ha prov men läraren dök aldrig upp, tåget var försenad en halvtimma, åengarna räkte inte till biljetten och några grejer till. KAOS. Kom från Lel för en stund sen. Vi spelade Guitarr Hero, men ingen av oss var på humör alls. Vi var nere och ganska ledsna. Fatma mådde dåligt och ibbe var knäpp :P hehe. Nämen det vär ingen dag man skulle ha kul på. Bebisen är i Göteborg, denna gången hängde han inte med, men jag hoppas han kommer imon. Saknar lilla djävulen. Pappa åker till Turkiet imon, tvär roligt fan. Vill åka dit men absolut inte med honom. Det är som att ta självmord. Nu ska jag lägga mig, och bara sluta tänka på massa. Det behövs, jag hoppas det blir en bättre dag imon, ändå om jag vet att det inte kommer att bli, hoppas Bess kommer ner. Hatar att åka själv till Gbg det är sååå trist.


Beklagar Verkligen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0