Gamla Tider, Gamla Bilder

Alla bilder här e så gamla

ULI

Jag och brosan, Jag  var 15 år.

Älskar dig Aurii

Aurora, Kussen, Älskar idg och saknar alllt med dig, till och med din lilla tå.!! (L)

Svartingarna i parken :P

Aida, jag och Eli. Svartingarna, Fiori och CArro gungade. Sjuk dag.

HAHA

VARFÖÖR?? ska du störa mig när jag sover,, hahah (L) LEL'

Hos ana

Gul, jag o YO.. Vi hade det bääst

Hos ana, Gamla tider'

Yo och Nebbi. Galna chicks

Gamla tider

Gul, Lel och Ham. HAHa Orka kasta ägg :P

TIder.. älskar dig

Yo y Amor, Tider !! haha love u

Jag o bebisen på väg till amsterdam

På väg till Amsterdam på min födelsedag. BÄÄÄSt var det.. LOVE UU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0