Fulllt!!

Idag vaknade jag halv 6 på morgonen. Stadium här i göteborg skulle ha premiär. Så jag stack dit och bessi stannade hemma och sov. JAg köpte en jacka, en nike tröja en t-shirt till bessi och en adidas t-shirt till mig. Det var kaos där inne alltså. alla slogs och sprang runt. Det var heeelt fullt i affären. Har inte varit i skolan på 2 dagra på grund av att jag skulle plugga. men nej har inte gjort det. har haft för mkt i huvet. Sov i frölunda men nu är jag i lövgärdet. skit jobbigt och åka runt. Mamma håller på söka lägenhet till mig. det blir skönare och kan slapna av mer. Ska hämta syrran senare, nu ska jag ta en dusch och slappa lite. sen plugga ioch sen hem till bessi, ska hjälpa han med lite grejer..  Nu lyssnar jag på svartingarna som är så jäkla bra. hahaha.



Magic System


Wesh endir hachkak rijali
Yadelali
Wesh li tafini rali
Yadelali
Wesh endir hachkak rijali
Yadelali
Wesh li tafini rali
Yadelali


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0