Bara slappar.

Sitter i sängen och bara softar.Äter nachos. nått jag aldrig gjort innan. tyckte inte om det, nu helt plötsligt gör jag det. Men dem smakar helt annorlunda. Tittade på Desperate Houswives nyss. Jag kan asså inte tröttna på den serien.oh längtar till Dirty, SExy, Money imon.. Bessi är ute med sina vänner. jag har försökt o plugga lite men just idag. min hjärna funkar inte. Tippade lite men det gick inte så bra, matcherna är inte slut men har redan vissa fel. Och bessi förlorade ja! så klart!! Imon kommer mami. vet inte om jag ksa till skolan behöver vila mig lite :) men palla med familjens skitsnack efter haha. därför vill jag flytta så fort såmöjligt. och det kommer snart,, no hurry. Nu ska jag kolla lite på tv. och försöka plugga lite till. kanske spela lite playstation eftersom man inte har något annat att göra. Jobb imon. damn va jag känner mig stressad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0