Alltid Trött

Nu är jag hemma hos min kusin  i Partille. har varit här etttag. var inte i skolan idag eller igår. Har varit aldelles för trött. Igår sov jag tills kl halv 5 och idag till halv 3. Ovanligt haha. Saknar Tatli,familjen och Guitarr Hero haha, jag äger på den :P. Nu ska jag nog till frölunda och sova där. Där är man ensam och dete  fett skönt. Kan plugga och sånt har ju prov på Torsdag. Och måste lämna in Analys.. Fett jobbigt. Nu ska jag sno med mig lite mat från kussen haha.Bessi är hemma, säkert hos mohammed nu. Han har sovit hos mig 2 dagar i rad s¨jag tror inte han ska sova med mig idag. :( men hoppas han kommer anyway. Nu måste jag packa lite kläder för jag ksa jobba imon. Terminen är snart slut, så behöver inte jobba på ett tag. men måste hitta ett annat jobb, så jag kan köpa mig en massa skor. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0